Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
205.529 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Τo Volvo FL είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 12 έως 16 τόνους και δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4. Αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται, μπορεί να αποκτηθεί με πολλαπλές επιλογές τόσο ως προς το ύψος του πλαισίου όσο και τη δομή της ανάρτησης, ενώ στις καμπίνες είναι διαθέσιμη μια Day Cab με ή χωρίς κρεβάτι όσο και μια με διπλή σειρά καθισμάτων.
Στη γκάμα των κιβωτίων ταχυτήτων του Volvo FL περιλαμβάνεται το αυτόματο κιβώτιο Volvo I-Sync που διευκολύνει σημαντικά το έργο του οδηγού, ενώ παράλληλα συμβάλλει στη μείωση της φθοράς των μηχανικών μερών του οχήματος αλλά και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, οι επιλογές αφορούν στον D5K των 5,1λτ. που αποδίδει ισχύ 210 – 240 ίππων με μέγιστη ροπή από 800 – 900Nm και στον D8K των 7,7λτ. με απόδοση 250 – 280 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 – 1.050 Nm. Αμφότεροι συνδυάζονται τόσο με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και χειροκίνητες λύσεις με 6 έως 9 σχέσεις ενώ, ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το FL είναι η εντυπωσιακή ευελιξία και η ευκολία χειρισμού του, ακόμη και εντός της πόλης.
Εργονομική, ευρύχωρη και με καλή ορατότητα η καμπίνα του Volvo FL.
Αξίζει να αναφερθεί, πως με το FL Electric, η Volvo Trucks ξεκίνησε την «περιπέτεια» της ηλεκτροκίνησης, με τη σουηδική εταιρεία να διαθέτει σήμερα την πιο πλήρη γκάμα φορτηγών μηδενικών ρύπων και να αποτελεί τον ηγέτη του χώρου στις πωλήσεις. Σε ό,τι αφορά στο Volvo FL Electric, αυτό έχει μεικτό βάρος 16 τόνων και εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 185 kW (252 ίπποι περίπου), με μέγιστη ροπή 425 Nm αντίστοιχα.
Το 42% από τα συνολικά 346 ηλεκτρικά φορτηγά άνω των 16 τόνων που ταξινομήθηκαν πέρσι στην Ευρώπη ήταν της Volvo.
Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον πίσω άξονα μέσω ενός κιβωτίου με δύο σχέσεις ενώ, για την απαιτούμενη ενέργεια φροντίζουν 2 – 6 μπαταρίες ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 100 – 300 kWh. Η μέγιστη αυτονομία του οχήματος ανέρχεται στα 300 χλμ. ενώ, αναλόγως του δικτύου ηλεκτροδότησης που υποστηρίζει τον σταθμό φόρτισης του οχήματος, η πλήρωση των μπαταριών επιτυγχάνεται σε 1 – 2 (ταχεία διαδικασία) έως και 10 ώρες.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |