Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με δύο ή τρεις άξονες και μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Volvo FE.

Με δύο ή τρεις άξονες και μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Volvo FE.

Ο πετρελαιοκινητήρας D8K των 7,7 λτ. προσφέρεται με ισχύ 250 – 350 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 έως 1.400 Nm και είναι πιστοποιημένος για λειτουργία και με καύσιμα «HVO».

Ο πετρελαιοκινητήρας D8K των 7,7 λτ. προσφέρεται με ισχύ 250 – 350 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 έως 1.400 Nm και είναι πιστοποιημένος για λειτουργία και με καύσιμα «HVO».

H γκάμα καμπινών που περιλαμβάνει τόσο προτάσεις με ή χωρίς κρεβάτι και ωφέλιμο εσωτερικό ύψος έως και 1.605 χλστ., όσο και χαμηλής εισόδου.

H γκάμα καμπινών που περιλαμβάνει τόσο προτάσεις με ή χωρίς κρεβάτι και ωφέλιμο εσωτερικό ύψος έως και 1.605 χλστ., όσο και χαμηλής εισόδου.

Tο νέο Volvo FE Electric έχει σχεδιαστεί για βαρύτερες χρήσεις αστικών διανομών και μεταφοράς απορριμμάτων με μικτά βάρη μέχρι 27 τόνους.

Tο νέο Volvo FE Electric έχει σχεδιαστεί για βαρύτερες χρήσεις αστικών διανομών και μεταφοράς απορριμμάτων με μικτά βάρη μέχρι 27 τόνους.

  • Με δύο ή τρεις άξονες και μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Volvo FE.
  • Ο πετρελαιοκινητήρας D8K των 7,7 λτ. προσφέρεται με ισχύ 250 – 350 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 έως 1.400 Nm και είναι πιστοποιημένος για λειτουργία και με καύσιμα «HVO».
  • H γκάμα καμπινών που περιλαμβάνει τόσο προτάσεις με ή χωρίς κρεβάτι και ωφέλιμο εσωτερικό ύψος έως και 1.605 χλστ., όσο και χαμηλής εισόδου.
  • Tο νέο Volvo FE Electric έχει σχεδιαστεί για βαρύτερες χρήσεις αστικών διανομών και μεταφοράς απορριμμάτων με μικτά βάρη μέχρι 27 τόνους.

Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks

142.429 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Διαθέσιμο με μεικτό από 18 έως 26 τόνους, το Volvo FE αποτελεί μια ιδανική επιλογή για πολλαπλές εφαρμογές ενώ οι δύο ή τρεις άξονες του είναι σε διάταξη 4x2 – 6x4. Αντίστοιχα πλήρης, τόσο σε εκδόσεις όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι η γκάμα καμπινών που περιλαμβάνει τόσο προτάσεις με ή χωρίς κρεβάτι και ωφέλιμο εσωτερικό ύψος έως και 1.605 χλστ., όσο και χαμηλής εισόδου.


Ο πετρελαιοκινητήρας D8K των 7,7 λτ. προσφέρεται με ισχύ 250 – 350 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 έως 1.400 Nm και είναι πιστοποιημένος για λειτουργία και με καύσιμα «HVO».

Ο πετρελαιοκινητήρας D8K των 7,7 λτ. προσφέρεται με ισχύ 250 – 350 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 έως 1.400 Nm και είναι πιστοποιημένος για λειτουργία και με καύσιμα «HVO».

 Ο πετρελαιοκινητήρας D8K των 7,7 λτ. προσφέρεται με ισχύ 250 – 350 ίππων και μέγιστη ροπή από 950 έως 1.400 Nm και είναι πιστοποιημένος για λειτουργία και με καύσιμα «HVO». Παράλληλα, η έκδοση G9K320 των 320 ίππων και 1.356 Nm μπορεί να λειτουργήσει και με καθαρό biodiesel καλύπτοντας τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, πάντα σε συνδυασμό με χειροκίνητα κιβώτια 6 – 9 σχέσεων ή το προηγμένο I-Shift των 6 σχέσεων.

H γκάμα καμπινών που περιλαμβάνει τόσο προτάσεις με ή χωρίς κρεβάτι και ωφέλιμο εσωτερικό ύψος έως και 1.605 χλστ., όσο και χαμηλής εισόδου.

H γκάμα καμπινών που περιλαμβάνει τόσο προτάσεις με ή χωρίς κρεβάτι και ωφέλιμο εσωτερικό ύψος έως και 1.605 χλστ., όσο και χαμηλής εισόδου.

 
Ομοίως και εδώ έχουμε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το Volvo FE Electric, το οποίο έχει σχεδιαστεί για βαρύτερες χρήσεις αστικών διανομών και μεταφοράς απορριμμάτων με μεικτά βάρη μέχρι 27 τόνους. Φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες με ισχύ 503 ίππων ή αλλιώς 370 kW (353 άλογα ή 260 kW η συνεχής αποδιδόμενη ισχύς) με σύστημα μετάδοσης δύο ταχυτήτων της Volvo. Η μέγιστη ροπή των ηλεκτροκινητήρων είναι 850 Nm, ενώ η μέγιστη ροπή του οπίσθιου άξονα ορίζεται στα 28 kNm. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου των 200–300 kWh, προσδίδουν στο όχημα αυτονομία μέχρι 200 χλμ., ενώ με μέγιστη ισχύς φόρτισης 150 kW DC, απαιτείται περίπου 1,5 ώρα (φόρτιση χαμηλής ισχύος περίπου 10 ώρες).

Tο νέο Volvo FE Electric έχει σχεδιαστεί για βαρύτερες χρήσεις αστικών διανομών και μεταφοράς απορριμμάτων με μικτά βάρη μέχρι 27 τόνους.

Tο νέο Volvo FE Electric έχει σχεδιαστεί για βαρύτερες χρήσεις αστικών διανομών και μεταφοράς απορριμμάτων με μικτά βάρη μέχρι 27 τόνους.

 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 18Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 19Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 20Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 21Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 22Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 23Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 24Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 25Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!