Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
205.556 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Η κορυφαία Σειρά S μπορεί να αποκτηθεί με την καμπίνα Sleeper στις εκδοχές Normal (3.690 χλστ. ύψος) και Highline (3.950 χλστ.). Η επίπεδου δαπέδου καμπίνα έχει μήκος από άκρη σε άκρη 200 χλστ., ενώ η Normal εμφανίζει εσωτερικό ύψος 1,85 μέτρων. Από την άλλη, η Highline φτάνει μέχρι τα 2,07 μέτρα, ένα στοιχείο που εκτιμάται δεόντως ιδιαίτερα από τους υψηλόσωμους οδηγούς. Το ίδιο και η αναπαυτική κουκέτα, τα κάτω κρεβάτια της οποίας έχουν πλάτος έως και 1.000 χλστ.
Ευρύχωρη και άνετη για τον οδηγό η κορυφαία καμπίνα Highline, το εσωτερικό ύψος της οποίας φτάνει τα 2,07 μέτρα.
Ο 13λιτρος, 6κύλινδρος κινητήρας προσφέρεται σε εκδόσεις 370, 410, 450, 500 και 540 ίππων, ενώ δεν προσφέρεται το σύνολο των 9 λίτρων. Ο V8 των 16 λίτρων λανσάρεται κατά τα γνωστά σε εκδόσεις 530, 590, 660 και 770 ίππων, με τις ροπές να έχουν εύρος από τα 1.350 μέχρι τα 3.700 Nm. Περιττό είναι ίσως να αναφέρουμε, πως τα εν λόγω φορτηγά εμφανίζουν μεικτό βάρος έως ή και πάνω από 40 τόνους.
Μεταφορά χύδην φορτίου με το Scania 560 S.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |