Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η σειρά κινητήρων του Iveco Stralis περιλαμβάνει 3 κυβισμούς και 9 τιμές ονομαστικής ισχύος που κυμαίνονται από 310 έως 570 hp.

Η σειρά κινητήρων του Iveco Stralis περιλαμβάνει 3 κυβισμούς και 9 τιμές ονομαστικής ισχύος που κυμαίνονται από 310 έως 570 hp.

Με πολλαπλές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας (με ή χωρίς κρεβάτι), το Stralis εφοδιάζεται με κινητήρες «Cursor» χωρητικότητας 8,7, 11,1 ή 12,9λτ.

Με πολλαπλές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας (με ή χωρίς κρεβάτι), το Stralis εφοδιάζεται με κινητήρες «Cursor» χωρητικότητας 8,7, 11,1 ή 12,9λτ.

Μόνο με χρήση του LNG ως καύσιμο, η αυτονομία του Iveco Stralis NP ανέρχεται στα 1.500 χλμ.

Μόνο με χρήση του LNG ως καύσιμο, η αυτονομία του Iveco Stralis NP ανέρχεται στα 1.500 χλμ.

Το Stralis XP μειώνει το συνολικό κόστος μιας αποστολής μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων κατά 5,6%.

Το Stralis XP μειώνει το συνολικό κόστος μιας αποστολής μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων κατά 5,6%.

Με τον τίτλο του «βιώσιμου φορτηγού της χρονιάς» (Sustainable Truck of the Year 2019) έχει βραβευτεί το Iveco Stralis NP 460.

Με τον τίτλο του «βιώσιμου φορτηγού της χρονιάς» (Sustainable Truck of the Year 2019) έχει βραβευτεί το Iveco Stralis NP 460.

  • Η σειρά κινητήρων του Iveco Stralis περιλαμβάνει 3 κυβισμούς και 9 τιμές ονομαστικής ισχύος που κυμαίνονται από 310 έως 570 hp.
  • Με πολλαπλές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας (με ή χωρίς κρεβάτι), το Stralis εφοδιάζεται με κινητήρες «Cursor» χωρητικότητας 8,7, 11,1 ή 12,9λτ.
  • Μόνο με χρήση του LNG ως καύσιμο, η αυτονομία του Iveco Stralis NP ανέρχεται στα 1.500 χλμ.
  • Το Stralis XP μειώνει το συνολικό κόστος μιας αποστολής μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων κατά 5,6%.
  • Με τον τίτλο του «βιώσιμου φορτηγού της χρονιάς» (Sustainable Truck of the Year 2019) έχει βραβευτεί το Iveco Stralis NP 460.

Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO

165.316 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Το Stralis είναι ένα από τα πιο καταξιωμένα βαρέα φορτηγά και στην τελευταία του εκδοχή προσφέρει μια μεγάλη και ισορροπημένη σειρά κινητήρων, που ταιριάζουν σε όλες τις εφαρμογές. Αναλυτικότερα, η σειρά κινητήρων περιλαμβάνει 3 κυβισμούς και 9 τιμές ονομαστικής ισχύος που κυμαίνονται από 310 έως 570 hp που αποδίδουν υψηλή «πυκνότητα» ροπής, που δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς για το λεγόμενο «downspeeding».


Με πολλαπλές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας (με ή χωρίς κρεβάτι), το Stralis εφοδιάζεται με κινητήρες «Cursor» χωρητικότητας 8,7, 11,1 ή 12,9λτ.

Με πολλαπλές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας (με ή χωρίς κρεβάτι), το Stralis εφοδιάζεται με κινητήρες «Cursor» χωρητικότητας 8,7, 11,1 ή 12,9λτ.

 Με πολλαπλές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας (με ή χωρίς κρεβάτι), το Stralis εφοδιάζεται με κινητήρες «Cursor» χωρητικότητας 8,7, 11,1 ή 12,9λτ. απόδοσης από 310 έως και 570 ίππων που μεταξύ άλλων, συνδυάζονται με το κιβώτιο «Hi-Tronix». Πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο 12 ταχυτήτων, το οποίο υπόσχεται: φιλικό στο σέρβις σχεδιασμό, απόδοση 99,7% και εξαιρετική ανθεκτικότητα, ενώ εμφανίζει κατανομή σχέσεων (16.7) και αξιόλογη σχέση ροπής προς βάρος.

Μόνο με χρήση του LNG ως καύσιμο, η αυτονομία του Iveco Stralis NP ανέρχεται στα 1.500 χλμ.

Μόνο με χρήση του LNG ως καύσιμο, η αυτονομία του Iveco Stralis NP ανέρχεται στα 1.500 χλμ.

 
Η γκάμα των εν λόγω κινητήρων εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 11,2% σε σχέση με τον παρελθόν. Επιπλέον, τα φορτηγά που εξοπλίζονται με τον κινητήρα των 11 λίτρων διαθέτουν μια σχέση μετάδοσης πίσω άξονα 2:47, που επιτρέπει την καλύτερη απόδοση καυσίμου μόλις πάνω από τις 1.100 στροφές.

Το Stralis XP μειώνει το συνολικό κόστος μιας αποστολής μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων κατά 5,6%.

Το Stralis XP μειώνει το συνολικό κόστος μιας αποστολής μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων κατά 5,6%.

 
Σημειώνεται, πως ο κινητήρας CURSOR 11 είναι ιδιαίτερα «ροπάτος», καθώς η έκδοση των 420 hp εμφανίζει +100 Nm ροπής, ενώ η έκδοση των 480 hp έχει +50 Nm μέγιστης ροπής. Σε ό,τι αφορά στον μεγαλύτερο CURSOR 13 κινητήρα των 13 λίτρων, αυτός προσφέρεται σε αποδόσεις 510 και 570 hp.

Με τον τίτλο του «βιώσιμου φορτηγού της χρονιάς» (Sustainable Truck of the Year 2019) έχει βραβευτεί το Iveco Stralis NP 460.

Με τον τίτλο του «βιώσιμου φορτηγού της χρονιάς» (Sustainable Truck of the Year 2019) έχει βραβευτεί το Iveco Stralis NP 460.

 
Το Stralis αυτοπροδιορίζεται ως πρωταθλητής στο «TCO2», καθώς το Stralis XP υπόσχεται έως και -5,6% στο TCO αλλά και έως -11% στις εκπομπές CO2, σε σχέση πάντα με το προηγούμενο μοντέλο. Η συνολική εξοικονόμηση καυσίμου φθάνει το 11% για το προϊόν και έως 3% για τις υπηρεσίες. Λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες (καύσιμα, συντήρηση, αξία και το χρόνο λειτουργίας), το Stralis XP μειώνει το συνολικό κόστος μιας αποστολής μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων κατά 5,6%.
 
Αντίστοιχα, οι εκδόσεις «NP» εφοδιάζονται με τον κινητήρα Cursor 9 με απόδοση 400 ίππων και ροπή 1.700 Nm ωστόσο, η ιδιαιτερότητα τους έγκειται στο γεγονός ότι κάνουν χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο, επιτυγχάνοντας μεγάλη αυτονομία. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως μόνο με χρήση του LNG ως καύσιμο, η αυτονομία του Iveco Stralis NP ανέρχεται στα 1.500 χλμ.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 9Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 10Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 11Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 12ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!