Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Mercedes-Benz Econic αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα απορριμματοφόρα οχήματα.

Το Mercedes-Benz Econic αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα απορριμματοφόρα οχήματα.

Με διάταξη αξόνων από 4x2 έως 6x4, το Econic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7,7λτ., ο οποίος εμφανίζει εύρος απόδοσης από 272 έως 354 ίππους.

Με διάταξη αξόνων από 4x2 έως 6x4, το Econic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7,7λτ., ο οποίος εμφανίζει εύρος απόδοσης από 272 έως 354 ίππους.

Ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο χαρίζουν στον οδηγό οι ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το χαμηλό ύψος της καμπίνας.

Ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο χαρίζουν στον οδηγό οι ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το χαμηλό ύψος της καμπίνας.

Mε μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Mercedes-Benz Econic έχει ιδιαίτερα ευρύ πεδίο εφαρμογών.

Mε μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Mercedes-Benz Econic έχει ιδιαίτερα ευρύ πεδίο εφαρμογών.

Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο σε θερμοκρασίες έως και -25οC, προκειμένου να είναι έτοιμο να λανσαρ

Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο σε θερμοκρασίες έως και -25οC, προκειμένου να είναι έτοιμο να λανσαριστεί στο 2ο μισό του τρέχοντος έτους.

  • Το Mercedes-Benz Econic αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα απορριμματοφόρα οχήματα.
  • Με διάταξη αξόνων από 4x2 έως 6x4, το Econic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7,7λτ., ο οποίος εμφανίζει εύρος απόδοσης από 272 έως 354 ίππους.
  • Ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο χαρίζουν στον οδηγό οι ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το χαμηλό ύψος της καμπίνας.
  • Mε μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Mercedes-Benz Econic έχει ιδιαίτερα ευρύ πεδίο εφαρμογών.
  • Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο σε θερμοκρασίες έως και -25οC, προκειμένου να είναι έτοιμο να λανσαρ

Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό

165.331 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους και δύο ή τρεις άξονες, το Mercedes-Benz Econic έχει ως βασικό γνώρισμα της σχεδίασης και της εν γένει φιλοσοφίας του, το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της καμπίνας του οδηγού. Μάλιστα, αυτή φέρει πολύ μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που διασφαλίζουν ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο στον οδηγό.


Με διάταξη αξόνων από 4x2 έως 6x4, το Econic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7,7λτ., ο οποίος εμφανίζει εύρος απόδοσης από 272 έως 354 ίππους.

Με διάταξη αξόνων από 4x2 έως 6x4, το Econic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7,7λτ., ο οποίος εμφανίζει εύρος απόδοσης από 272 έως 354 ίππους.

 Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, που αποτελεί ένα από τα αγαπημένα φορτηγά των αρχών που το επιλέγουν για να φέρουν εις πέρας τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως είναι για παράδειγμα η αποκομιδή απορριμμάτων. Φυσικά, το παραπάνω όχημα το καθιστά ιδανικό όχημα και για διανομές πάσης φύσεως, ενώ δεν είναι σπάνιο να το δεις να δραστηριοποιείται ως πυροσβεστικό όχημα ή να βγάζει το …ψωμί του στον κλάδο των κατασκευών. Παράλληλα, αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται, το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος της καμπίνας μπορεί να έχει ύψος έως και 1,75μ.

Ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο χαρίζουν στον οδηγό οι ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το χαμηλό ύψος της καμπίνας.

Ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο χαρίζουν στον οδηγό οι ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το χαμηλό ύψος της καμπίνας.

 
Σε κάθε περίπτωση, με διάταξη αξόνων από 4x2 έως 6x4, το Econic εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7,7λτ., ο οποίος εμφανίζει εύρος απόδοσης από 272 έως 354 ίππους. Μια δεύτερη επιλογή αποτελεί ο M936G (επίσης 7,7 λτ.) με απόδοση 302 ίππων και καύσιμο το φυσικό αέριο, που αμφότεροι συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Mε μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Mercedes-Benz Econic έχει ιδιαίτερα ευρύ πεδίο εφαρμογών.

Mε μεικτό βάρος από 18 έως 26 τόνους, το Mercedes-Benz Econic έχει ιδιαίτερα ευρύ πεδίο εφαρμογών.

 
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο επερχόμενο eEconic, η ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου η οποία υποβάλλεται σε εκτεταμένες δοκιμές, προκειμένου να είναι έτοιμη να λανσαριστεί στο 2ο μισό του τρέχοντος έτους. Θα στηρίζεται στο eActros και θα εμφανίζει μεικτό βάρος 27 τόνων. Θα κυκλοφορήσει αρχικά ως απορριμματοφόρο όχημα διαμόρφωσης 6x2/NLA. Η μπαταρία του μοντέλου παραγωγής θα αποτελείται από τρία «packs», το καθένα από τα οποία θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 105 kWh. Από κοινού οι δύο υδρόψυκτοι ηλεκτροκινητήρες θα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW (442 hp) με την κορυφαία τιμή της απόδοσης να ανέρχεται σε 400 kW (536 hp).

Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο σε θερμοκρασίες έως και -25οC, προκειμένου να είναι έτοιμο να λανσαριστεί στο 2ο μισό του τρέχοντος έτους.

Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο σε θερμοκρασίες έως και -25οC, προκειμένου να είναι έτοιμο να λανσαριστεί στο 2ο μισό του τρέχοντος έτους.

 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!