ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Βυτιοφόρο Scania Σειράς R για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, χάρη στην καμπίνα Sleeper.

Βυτιοφόρο Scania Σειράς R για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, χάρη στην καμπίνα Sleeper.

Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.

Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.

Έκδοση ΧΤ της Σειράς R στη μεταφορά μηχανημάτων έργου από και προς το εργοτάξιο.

Έκδοση ΧΤ της Σειράς R στη μεταφορά μηχανημάτων έργου από και προς το εργοτάξιο.

Το Scania R στις υπόγειες στοές ορυχείου.

Το Scania R στις υπόγειες στοές ορυχείου.

Μέχρι τους 770 ίππους ισχύος και τα 3.700 Nm ροπής φτάνει ο V8 των 16 λίτρων, που αποτελεί το «καμάρι» της Scania.

Μέχρι τους 770 ίππους ισχύος και τα 3.700 Nm ροπής φτάνει ο V8 των 16 λίτρων, που αποτελεί το «καμάρι» της Scania.

  • Βυτιοφόρο Scania Σειράς R για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, χάρη στην καμπίνα Sleeper.
  • Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.
  • Έκδοση ΧΤ της Σειράς R στη μεταφορά μηχανημάτων έργου από και προς το εργοτάξιο.
  • Το Scania R στις υπόγειες στοές ορυχείου.
  • Μέχρι τους 770 ίππους ισχύος και τα 3.700 Nm ροπής φτάνει ο V8 των 16 λίτρων, που αποτελεί το «καμάρι» της Scania.

Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία

205.548 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Τα φορτηγά της Scania από τη Σειρά R μπορούν να αποκτηθούν με την καμπίνα Sleeper, διαθέσιμη σε τρεις εκδοχές: Low, Normal και Ηighline. Το ύψος τους ορίζεται στα 3.190, 3.530 και 3.790 χλστ. Όλες φέρουν κρεβάτι πλάτους 800-1.000 χλστ., ενώ στις δύο κορυφαίες μπορεί να τοποθετηθεί κουκέτα, της οποίας το πάνω κρεβάτι στην Normal είναι 600 χλστ. και στην Ηighline 700-800 χλστ.


Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.

Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.

 Και εδώ συναντάμε τους «μικρούς» κινητήρες της γκάμας, τους DC09 και DC13 με τον πρώτο να εμφανίζει ισχύ 280-360 hp και ροπή 1.400-1.700 Nm και τον 2ο να έχει αντίστοιχα 370-500 ίππους και 1.900-2.550 Nm. Η διαφορά είναι πως εδώ δίνει το παρών το σήμα κατατεθέν της Scania, το V8 διαμάντι των 16 λίτρων. Ο εν λόγω κινητήρας (DC16) προσφέρεται σε 4 εκδόσεις ισχύος και ξεκινάει από τους 530 ίππους, για να φτάσει μέχρι την εντυπωσιακή επίδοση ρεκόρ των 770 αλόγων. Εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα της ροπής, που ποικίλουν από τα 2.800 έως τα 3.700 Nm!

Έκδοση ΧΤ της Σειράς R στη μεταφορά μηχανημάτων έργου από και προς το εργοτάξιο.

Έκδοση ΧΤ της Σειράς R στη μεταφορά μηχανημάτων έργου από και προς το εργοτάξιο.

 
Αξίζει να αναφερθεί, πως πρόσφατα ένα Scania 460 R απόδοσης 460 ίππων, επικράτησε στο «Τεστ των 1.000 πόντων», καθώς εμφάνισε πραγματική κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ., με τη σουηδική εταιρεία να παίρνει για 4η συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στη συγκεκριμένη συγκριτική δοκιμασία.

Το Scania R στις υπόγειες στοές ορυχείου.

Το Scania R στις υπόγειες στοές ορυχείου.

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 18Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 19Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 20Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 21Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 22Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!