Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
205.548 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Τα φορτηγά της Scania από τη Σειρά R μπορούν να αποκτηθούν με την καμπίνα Sleeper, διαθέσιμη σε τρεις εκδοχές: Low, Normal και Ηighline. Το ύψος τους ορίζεται στα 3.190, 3.530 και 3.790 χλστ. Όλες φέρουν κρεβάτι πλάτους 800-1.000 χλστ., ενώ στις δύο κορυφαίες μπορεί να τοποθετηθεί κουκέτα, της οποίας το πάνω κρεβάτι στην Normal είναι 600 χλστ. και στην Ηighline 700-800 χλστ.
Πρώτη θέση στο Τεστ των 1.000 πόντων για το Scania 460 R που εμφάνισε στην πίστα κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ.
Και εδώ συναντάμε τους «μικρούς» κινητήρες της γκάμας, τους DC09 και DC13 με τον πρώτο να εμφανίζει ισχύ 280-360 hp και ροπή 1.400-1.700 Nm και τον 2ο να έχει αντίστοιχα 370-500 ίππους και 1.900-2.550 Nm. Η διαφορά είναι πως εδώ δίνει το παρών το σήμα κατατεθέν της Scania, το V8 διαμάντι των 16 λίτρων. Ο εν λόγω κινητήρας (DC16) προσφέρεται σε 4 εκδόσεις ισχύος και ξεκινάει από τους 530 ίππους, για να φτάσει μέχρι την εντυπωσιακή επίδοση ρεκόρ των 770 αλόγων. Εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα της ροπής, που ποικίλουν από τα 2.800 έως τα 3.700 Nm!
Έκδοση ΧΤ της Σειράς R στη μεταφορά μηχανημάτων έργου από και προς το εργοτάξιο.
Αξίζει να αναφερθεί, πως πρόσφατα ένα Scania 460 R απόδοσης 460 ίππων, επικράτησε στο «Τεστ των 1.000 πόντων», καθώς εμφάνισε πραγματική κατανάλωση 27,1 λτ./100 χλμ., με τη σουηδική εταιρεία να παίρνει για 4η συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στη συγκεκριμένη συγκριτική δοκιμασία.Το Scania R στις υπόγειες στοές ορυχείου.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |