Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
205.538 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Το Eurocargo, το μεσαίο φορτηγό μεικτού βάρους 6,5 έως 18 τόνων που μετρά ήδη 30 χρόνια ζωής, έχει έναν κυρίως αστικό χαρακτήρα και έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε να φέρνει εις πέρας διανομές ή να αποτελεί ένα απορριμματοφόρο όχημα. Σημαντική διάκριση για το φορτηγό της Iveco αποτελεί το γεγονός πως είχε βραβευτεί ως το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2016».
Εργονομία και υψηλή ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας.
Με μήκος αμαξώματος που κυμαίνεται από τα 4,26 – 10,2μ., το Iveco Eurocargo είναι ουσιαστικά διαθέσιμο σε 11.000(!) εκδόσεις με 15 διαφορετικά μήκη μεταξονίου, τρεις τύπους καμπίνας και δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4.
Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp.
Το Iveco Eurocargo είναι διαθέσιμο με δύο τετρακύλινδρους κινητήρες 160 και 190 HP ειδικά σχεδιασμένους για υψηλές επιδόσεις φορτηγών που κυκλοφορούν στην πόλη. Χάρη στα νέα έμβολα, τα νέα μπεκ και την ταχύτερη απόκριση του νέου υπερσυμπιεστή, η αναλογία συμπίεσης αυξήθηκε από 17:1 σε 18:1, βελτιώνοντας την απόδοση ροπής πάνω από τις 1200 σ.α.λ. κατά περίπου 8%. Η απόδοση του φορτηγού τώρα επιτυγχάνει 680 Nm (για τον 160 Hp) και 700 Nm (για τον 190 Hp), φθάνοντας τη μέγιστη ισχύ στις 2200 σ.α.λ. αντί για τις 2500 σ.α.λ.
Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν στην IVECO τα 30 χρόνια ζωής του Eurocargo, παράγοντας στο εμβληματικό εργοστάσιο της Μπρέσια το υπ` αριθμόν 600.000 φορτηγό, για την αρχική μορφή του οποίου υπεύθυνος είναι ο περίφημος Bertone.
Οι καρδιές του νέου Eurocargo είναι ο τετρακύλινδρος Tector 5 diesel 4.5-λίτρων και ο εξακύλινδρος Tector 7 diesel 6,7-λίτρων. Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp. Αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο (6 ή 9 ταχυτήτων), αυτοματοποιημένο ή αυτόματο κιβώτιο 6 ή 12 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής.
Το Iveco Eurocargo είναι εξοπλισμένο με HI-SCR, το σύστημα μετα-επεξεργασίας που εξαλείφει τις διακοπές λειτουργίας αναγέννησης. Η αναγέννηση του Φίλτρου Σωματιδίων Πετρελαιοκινητήρων, (DPF) είναι παθητική, συνεχής και αυτόματης διαχείρισης συνεπώς δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τον οδηγό.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 8 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 9 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 10 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 11 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 12 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 13 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |