Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Iveco Eurocargo είναι ουσιαστικά διαθέσιμο σε 11.000 εκδόσεις με 15 διαφορετικά μήκη μεταξονίου, τρεις τύπους καμπίνας και δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4.

Το Iveco Eurocargo είναι ουσιαστικά διαθέσιμο σε 11.000 εκδόσεις με 15 διαφορετικά μήκη μεταξονίου, τρεις τύπους καμπίνας και δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4.

Εργονομία και υψηλή ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας.

Εργονομία και υψηλή ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας.

Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp.

Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp.

Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν στην IVECO τα 30 χρόνια ζωής του Eurocargo, παράγοντας στο εμβληματικό εργοστάσιο της Μπρέσια το υπ` αριθμόν 600.000 φορτηγό, για την αρχική μορφή του οποίου υπεύθυνος

Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν στην IVECO τα 30 χρόνια ζωής του Eurocargo, παράγοντας στο εμβληματικό εργοστάσιο της Μπρέσια το υπ` αριθμόν 600.000 φορτηγό, για την αρχική μορφή του οποίου υπεύθυνος είναι ο περίφημος Bertone.

  • Το Iveco Eurocargo είναι ουσιαστικά διαθέσιμο σε 11.000 εκδόσεις με 15 διαφορετικά μήκη μεταξονίου, τρεις τύπους καμπίνας και δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4.
  • Εργονομία και υψηλή ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας.
  • Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp.
  • Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν στην IVECO τα 30 χρόνια ζωής του Eurocargo, παράγοντας στο εμβληματικό εργοστάσιο της Μπρέσια το υπ` αριθμόν 600.000 φορτηγό, για την αρχική μορφή του οποίου υπεύθυνος

Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας

165.301 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Το Eurocargo, το μεσαίο φορτηγό μεικτού βάρους 6,5 έως 18 τόνων που μετρά ήδη 30 χρόνια ζωής, έχει έναν κυρίως αστικό χαρακτήρα και έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε να φέρνει εις πέρας διανομές ή να αποτελεί ένα απορριμματοφόρο όχημα. Σημαντική διάκριση για το φορτηγό της Iveco αποτελεί το γεγονός πως είχε βραβευτεί ως το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2016».


Εργονομία και υψηλή ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας.

Εργονομία και υψηλή ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας.

 Με μήκος αμαξώματος που κυμαίνεται από τα 4,26 – 10,2μ., το Iveco Eurocargo είναι ουσιαστικά διαθέσιμο σε 11.000(!) εκδόσεις με 15 διαφορετικά μήκη μεταξονίου, τρεις τύπους καμπίνας και δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4.

Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp.

Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp.

 
Το Iveco Eurocargo είναι διαθέσιμο με δύο τετρακύλινδρους κινητήρες 160 και 190 HP ειδικά σχεδιασμένους για υψηλές επιδόσεις φορτηγών που κυκλοφορούν στην πόλη. Χάρη στα νέα έμβολα, τα νέα μπεκ και την ταχύτερη απόκριση του νέου υπερσυμπιεστή, η αναλογία συμπίεσης αυξήθηκε από 17:1 σε 18:1, βελτιώνοντας την απόδοση ροπής πάνω από τις 1200 σ.α.λ. κατά περίπου 8%. Η απόδοση του φορτηγού τώρα επιτυγχάνει 680 Nm (για τον 160 Hp) και 700 Nm (για τον 190 Hp), φθάνοντας τη μέγιστη ισχύ στις 2200 σ.α.λ. αντί για τις 2500 σ.α.λ.

Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν στην IVECO τα 30 χρόνια ζωής του Eurocargo, παράγοντας στο εμβληματικό εργοστάσιο της Μπρέσια το υπ` αριθμόν 600.000 φορτηγό, για την αρχική μορφή του οποίου υπεύθυνος είναι ο περίφημος Bertone.

Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν στην IVECO τα 30 χρόνια ζωής του Eurocargo, παράγοντας στο εμβληματικό εργοστάσιο της Μπρέσια το υπ` αριθμόν 600.000 φορτηγό, για την αρχική μορφή του οποίου υπεύθυνος είναι ο περίφημος Bertone.

 
Οι καρδιές του νέου Eurocargo είναι ο τετρακύλινδρος Tector 5 diesel 4.5-λίτρων και ο εξακύλινδρος Tector 7 diesel 6,7-λίτρων. Η σειρά περιλαμβάνει επτά επίπεδα ισχύος από 160 έως 320 Hp, με μέγιστη ροπή 1100 Nm, που ολοκληρώνεται με έναν κινητήρα CNG που αποδίδει 750 Nm και 204 Hp. Αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο (6 ή 9 ταχυτήτων), αυτοματοποιημένο ή αυτόματο κιβώτιο 6 ή 12 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής.
 
Το Iveco Eurocargo είναι εξοπλισμένο με HI-SCR, το σύστημα μετα-επεξεργασίας που εξαλείφει τις διακοπές λειτουργίας αναγέννησης. Η αναγέννηση του Φίλτρου Σωματιδίων Πετρελαιοκινητήρων, (DPF) είναι παθητική, συνεχής και αυτόματης διαχείρισης συνεπώς δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τον οδηγό.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 8Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 9Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 10Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 11Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 12ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!