DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
205.539 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Το DAF CF προορίζεται για περιφερειακές, εθνικές ή διεθνείς μεταφορές και διατίθεται είτε ως τράκτορας είτε ως σασί σε διαμορφώσεις δύο, τριών ή τεσσάρων αξόνων. Επιπλέον, λανσάρεται και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση, με το DAF CF Electric να φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 210 kW και ροπής 2.000 Nm, ο οποίος παίρνει ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 350 kWh, που του προδίδουν αυτονομία άνω των 200 χλμ.
Η DAF λανσάρει τα εξοπλιστικά πακέτα «Ultimate» και «Ultimate+» για τα CF και XF που φέρουν τους κινητήρες MX-11 ή MX-13.
Σε ό,τι αφορά στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του μεσαίου φορτηγού της DAF Trucks, αυτές υπόσχονται χαμηλότερη κατανάλωση κατά 7% και μπορούν να εξοπλιστούν με τρεις κινητήρες. Στη βάση συναντάμε το σύνολο PACCAR PX-7 των 6,7 λίτρων, το οποίο προσφέρεται σε εκδόσεις ισχύος 234, 264, 295 και 325 ίππων, με τη ροπή να έχει εύρος από τα 900 έως τα 1.200 Nm.
Με τρεις κινητήρες χωρητικότητας 6,7 έως 12,9 λίτρων και ισχύος 234 έως 530 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το DAF CF.
Επόμενη επιλογή αποτελεί ο κινητήρας PACCAR MX-11 των 10,8 λίτρων, ο οποίος προσφέρεται σε 4 εκδόσεις απόδοσης, με 299, 341, 367 και 408 άλογα. Η ροπή, πάλι, ξεκινάει από τα 1.350 και φτάνει μέχρι τα 2.100 Nm. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το σύνολο PACCAR MX-13 χωρητικότητας 12,9 λίτρων, ο οποίος εμφανίζει ισχύ 428, 483 και 530 ίππων, με τη ροπή να ποικίλει από τα 2.300 ως τα 2.600 Nm. ¶ξιο αναφοράς είναι το αυτοματοποιημένο κιβώτιο «TraXon» που είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του CF με 12 σχέσεις ή προαιρετικά με 16, υποσχόμενο ταχύτερες και πιο ομαλές εναλλαγές των σχέσεων, συμβάλλοντας στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Η DAF Trucks προσφέρει το πλήρως αυτόματο σύστημα ελέγχου της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του οχήματος με την ονομασία «HVAC». Στη φωτό η πολυτελής έκδοση Exclusive.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 4 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 5 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 6 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 7 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 8 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 9 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 10 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 11 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 12 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 13 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |