MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
205.559 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Η 2η πρόταση στη γκάμα φορτηγών νέας γενιάς της MAN Truck & Bus είναι το άκρως αποδοτικό TGM που είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 12 έως 26 τόνους και αντίστοιχες εκδόσεις καμπίνας με το TGL, δεδομένου ότι ουσιαστικά προσφέρεται για τις ίδιες πάνω κάτω χρήσεις. Σε αντίθεση με το TGL ωστόσο, εδώ συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2 – 3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.
Συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2–3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.
Ομοίως με το TGL, η μάσκα, ο προφυλακτήρας, οι αεραγωγοί, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φωτιστικά σώματα, το λογότυπο κ.ο.κ., έχουν τροποποιηθεί όλα με το συνολικό αποτέλεσμα να αποπνέει έντονο δυναμισμό. Παράλληλα, οι αλλαγές έχουν και ουσιαστικό αντίκτυπο στη σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής του οχήματος. Ακόμη και οι πλευρικοί καθρέπτες έχουν βελτιωμένο σχήμα προκειμένου -μεταξύ άλλων- να βελτιωθεί το άμεσο περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ οι πόρτες έχουν γωνία ανοίγματος 89 μοιρών και η απόσταση μεταξύ των χειρολαβών ανέρχεται στα 76 εκ. (εκ των κορυφαίων στην κατηγορία).
Συγκριτικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ TGM αποτελεί και η καμπίνα του.
Αναφορικά με τους κινητήρες, η μόνη επιλογή στη γκάμα του MAN TGM είναι ο 6κύλινδρος (σε σειρά) D0836 των 6,9λτ. που αποδίδει ισχύ 250, 290 ή 320 ίππων με τη μέγιστη ροπή του να είναι της τάξης των 1.050 – 1.250 Nm.
Το ΜΑΝ eTGM εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ..
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε και την ηλεκτρική έκδοση «eTGM», η οποία ωστόσο στηρίζεται στο προηγούμενης γενιάς μοντέλο, με την εταιρεία να παρουσιάζει πρόσφατα σε πρωτότυπη έκδοση και το νέο φορτηγό μηδενικών ρύπων που ετοιμάζει. Σε ό,τι έχει να κάνει με το υπάρχον μοντέλο, αυτό εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |