Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με μεικτό βάρος 12 έως 26 τόνων και κινητήρες ισχύος 250, 290 ή 320 ίππων εμφανίζεται το νέας γενιάς MAN TGM.

Με μεικτό βάρος 12 έως 26 τόνων και κινητήρες ισχύος 250, 290 ή 320 ίππων εμφανίζεται το νέας γενιάς MAN TGM.

Συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2–3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.

Συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2–3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ TGM αποτελεί και η καμπίνα του.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ TGM αποτελεί και η καμπίνα του.

Το ΜΑΝ eTGM εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ..

Το ΜΑΝ eTGM εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ..

  • Με μεικτό βάρος 12 έως 26 τόνων και κινητήρες ισχύος 250, 290 ή 320 ίππων εμφανίζεται το νέας γενιάς MAN TGM.
  • Συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2–3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.
  • Συγκριτικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ TGM αποτελεί και η καμπίνα του.
  • Το ΜΑΝ eTGM εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ..

MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό

165.313 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Η 2η πρόταση στη γκάμα φορτηγών νέας γενιάς της MAN Truck & Bus είναι το άκρως αποδοτικό TGM που είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 12 έως 26 τόνους και αντίστοιχες εκδόσεις καμπίνας με το TGL, δεδομένου ότι ουσιαστικά προσφέρεται για τις ίδιες πάνω κάτω χρήσεις. Σε αντίθεση με το TGL ωστόσο, εδώ συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2 – 3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.


Συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2–3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.

Συναντάμε πλαίσια φορτηγού με 2–3 άξονες σε διάταξη 4x2, 4x4, 6x2 ή 6x4, γεγονός που διασφαλίζει και μια βελτιωμένη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου.

 Ομοίως με το TGL, η μάσκα, ο προφυλακτήρας, οι αεραγωγοί, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φωτιστικά σώματα, το λογότυπο κ.ο.κ., έχουν τροποποιηθεί όλα με το συνολικό αποτέλεσμα να αποπνέει έντονο δυναμισμό. Παράλληλα, οι αλλαγές έχουν και ουσιαστικό αντίκτυπο στη σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής του οχήματος. Ακόμη και οι πλευρικοί καθρέπτες έχουν βελτιωμένο σχήμα προκειμένου -μεταξύ άλλων- να βελτιωθεί το άμεσο περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ οι πόρτες έχουν γωνία ανοίγματος 89 μοιρών και η απόσταση μεταξύ των χειρολαβών ανέρχεται στα 76 εκ. (εκ των κορυφαίων στην κατηγορία).

Συγκριτικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ TGM αποτελεί και η καμπίνα του.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του ΜΑΝ TGM αποτελεί και η καμπίνα του.

 
Αναφορικά με τους κινητήρες, η μόνη επιλογή στη γκάμα του MAN TGM είναι ο 6κύλινδρος (σε σειρά) D0836 των 6,9λτ. που αποδίδει ισχύ 250, 290 ή 320 ίππων με τη μέγιστη ροπή του να είναι της τάξης των 1.050 – 1.250 Nm.

Το ΜΑΝ eTGM εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ..

Το ΜΑΝ eTGM εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ..

 
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε και την ηλεκτρική έκδοση «eTGM», η οποία ωστόσο στηρίζεται στο προηγούμενης γενιάς μοντέλο, με την εταιρεία να παρουσιάζει πρόσφατα σε πρωτότυπη έκδοση και το νέο φορτηγό μηδενικών ρύπων που ετοιμάζει. Σε ό,τι έχει να κάνει με το υπάρχον μοντέλο, αυτό εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (360 ίπποι) που επιδεικνύει μέγιστη αυτονομία 190 χλμ.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!