Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
205.561 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Όπως και η Σειρά P έτσι και η Σειρά G προσφέρει την επιλογή ανάμεσα στις καμπίνες Short, Day και Sleeper, με την πρώτη να εμφανίζει συνολικό ύψος 3.010 χλστ. και τη δεύτερη έως 3.350 χλστ.
Ανατρεπόμενο Scania Σειράς G με Day Cab για τον κατασκευαστικό κλάδο.
Σε ό,τι αφορά στην κορυφαία καμπίνα «G-SLEEPER CAB», αυτή στην ανώτερη έκδοση Highline φτάνει μέχρι και τα 3.610 χλστ. (Χωρίς Αεροτομές). Όπως φαίνεται και από το όνομά της, έχει φτιαχτεί για να προσφέρει τη δυνατότητα ανάπαυσης ή και διανυκτέρευσης και για αυτό εξοπλίζεται με κάτω κρεβάτι 800-1.000 χλστ. και επάνω κρεβάτι 600-700 χλστ. (Κανονική και Ηighline).
Η σκληροτράχηλη, τριαξονική έκδοση «XT» της Σειράς G με ανατρεπόμενη καρότσα.
Ομοίως, οι αποδόσεις των κινητήρων ποικίλουν από τους 280 έως τους 500 ίππους. Συγκεκριμένα, ο 5κύλινδρος DC09 κινητήρας των 9 λίτρων εμφανίζει ισχύ 280-360 ίππων και ροπή 1.400-1.700 Nm και τοποθετείται σε φορτηγά μεικτού βάρους έως και 40 τόνων. Από την άλλη, το σύνολο DC013 έχει 6 κυλίνδρους και χωρητικότητα 13 λίτρων και έχει ισχύ 370-500 ίππων και ροπή 1.900-2.550 Nm και συνιστάται για heavy-duty φορτηγά άνω των 40 τόνων.Scania Σειράς G με Day Cab με σταθερή, ανοιγόμενη καρότσα και γερανό.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |