Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Σειρά G με καμπίνα Sleeper για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Η Σειρά G με καμπίνα Sleeper για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Ανατρεπόμενο Scania Σειράς G με Day Cab για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Ανατρεπόμενο Scania Σειράς G με Day Cab για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Η σκληροτράχηλη, τριαξονική έκδοση «XT» της Σειράς G με ανατρεπόμενη καρότσα.

Η σκληροτράχηλη, τριαξονική έκδοση «XT» της Σειράς G με ανατρεπόμενη καρότσα.

Scania Σειράς G με Day Cab με σταθερή, ανοιγόμενη καρότσα και γερανό.

Scania Σειράς G με Day Cab με σταθερή, ανοιγόμενη καρότσα και γερανό.

  • Η Σειρά G με καμπίνα Sleeper για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
  • Ανατρεπόμενο Scania Σειράς G με Day Cab για τον κατασκευαστικό κλάδο.
  • Η σκληροτράχηλη, τριαξονική έκδοση «XT» της Σειράς G με ανατρεπόμενη καρότσα.
  • Scania Σειράς G με Day Cab με σταθερή, ανοιγόμενη καρότσα και γερανό.

Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους

163.555 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Όπως και η Σειρά P έτσι και η Σειρά G προσφέρει την επιλογή ανάμεσα στις καμπίνες Short, Day και Sleeper, με την πρώτη να εμφανίζει συνολικό ύψος 3.010 χλστ. και τη δεύτερη έως 3.350 χλστ.


Ανατρεπόμενο Scania Σειράς G με Day Cab για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Ανατρεπόμενο Scania Σειράς G με Day Cab για τον κατασκευαστικό κλάδο.

 Σε ό,τι αφορά στην κορυφαία καμπίνα «G-SLEEPER CAB», αυτή στην ανώτερη έκδοση Highline φτάνει μέχρι και τα 3.610 χλστ. (Χωρίς Αεροτομές). Όπως φαίνεται και από το όνομά της, έχει φτιαχτεί για να προσφέρει τη δυνατότητα ανάπαυσης ή και διανυκτέρευσης και για αυτό εξοπλίζεται με κάτω κρεβάτι 800-1.000 χλστ. και επάνω κρεβάτι 600-700 χλστ. (Κανονική και Ηighline).

Η σκληροτράχηλη, τριαξονική έκδοση «XT» της Σειράς G με ανατρεπόμενη καρότσα.

Η σκληροτράχηλη, τριαξονική έκδοση «XT» της Σειράς G με ανατρεπόμενη καρότσα.

 
Ομοίως, οι αποδόσεις των κινητήρων ποικίλουν από τους 280 έως τους 500 ίππους. Συγκεκριμένα, ο 5κύλινδρος DC09 κινητήρας των 9 λίτρων εμφανίζει ισχύ 280-360 ίππων και ροπή 1.400-1.700 Nm και τοποθετείται σε φορτηγά μεικτού βάρους έως και 40 τόνων. Από την άλλη, το σύνολο DC013 έχει 6 κυλίνδρους και χωρητικότητα 13 λίτρων και έχει ισχύ 370-500 ίππων και ροπή 1.900-2.550 Nm και συνιστάται για heavy-duty φορτηγά άνω των 40 τόνων.

Scania Σειράς G με Day Cab με σταθερή, ανοιγόμενη καρότσα και γερανό.

Scania Σειράς G με Day Cab με σταθερή, ανοιγόμενη καρότσα και γερανό.

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 18Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 19Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 20Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 21Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!