MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
205.557 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Mε μεικτό βάρος από 18 έως 41 τόνους, το νέας γενιάς TGS αποτελεί ουσιαστικά ένα πραγματικό… πολυεργαλείο για τους πελάτες της MAN καθώς είναι διαθέσιμο τόσο ως πλαίσιο φορτηγού όσο και ως τράκτορας σε εκδόσεις με 2 – 4 άξονες σε διάταξη από 4x2 έως 8x8.
Με δύο 6κύλινδρους κινητήρες 9,0 και 12,4 λτ., το νέο MAN TGS προσφέρεται σε εκδόσεις ισχύος από 330 έως 510 ίππους.
Επιπλέον, ενσωματώνει όλες τις κορυφαίες τεχνολογικές εξελίξεις σε ό,τι αφορά στα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, χωρίς να παραβλέπουμε την κορυφαία αρχιτεκτονική τόσο των καμπίνων και του πλαισίου, όσο και των επιμέρους τμημάτων του. Στις καμπίνες, οι επιλογές TM, TN και ΝΝ, με ένα ή δύο κρεβάτια, προσφέρουν μέγιστο εσωτερικό μήκος έως και 2.280 χλστ. και ύψος έως και 2.145 χλστ.
Υπερπλήρης είναι η λίστα των συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού.
Δύο είναι οι επιλογές στους κινητήρες: ο 6κύλινδρος D1556 των 9,0λτ. αποδίδει ισχύ 330 – 400 ίππων ενώ αντίστοιχα, ο -επίσης 6κύλινδρος- D2676 των 12,4λτ. είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ από 430 έως 510 ίππους.
Στις καμπίνες, οι επιλογές TM, TN και ΝΝ, με ένα ή δύο κρεβάτια, προσφέρουν μέγιστο εσωτερικό μήκος έως και 2.280 χλστ. και ύψος έως και 2.145 χλστ.
Στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού, περιλαμβάνονται τα εξής: - Turn Assist: προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν εμπόδια στις πλευρές του οχήματος.
- Lane Change Support (LCS): αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό για τυχόν εμπόδια κατά τη διαδικασία αλλαγής λωρίδας
- Lane Return Assist (LRA): μέσω του ηλεκτρικά ελεγχόμενου τιμονιού «ComfortSteering» αναλαμβάνει να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας του, όταν ανιχνεύσει πως η πορεία του παρεκκλίνει αυτής
- ACC Stop&Go: ιδιαίτερα χρήσιμο σε διαδρομές με έντονο κυκλοφοριακό φόρτο, αναλαμβάνει να τηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα ακόμη κα σε ταχύτητες από 0 – 15 χλμ./ώρα, επιταχύνοντας / επιβραδύνοντας το φορτηγό αυτόματα.
- Congestion assistant: αναλαμβάνει τον έλεγχο του οχήματος (μετάδοση κίνησης, σύστημα διεύθυνσης, φρένα) σε ταχύτητες έως και 40 χλμ./ώρα, επιτρέποντας ουσιαστικά την ημί-αυτόνομη κίνηση του.
- MAN AttentionGuard: λειτουργώντας ως «άγρυπνος» φύλακας – άγγελος, ελέγχει συνεχώς την συμπεριφορά του οδηγού μέσω των αντιδράσεων του οχήματος και σπεύδει να τον ενημερώσει όταν ανιχνεύσει σημάδια κόπωσης ή απόσπασης της προσοχής του.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |