Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ο «Bενιαμίν» Mercedes-Benz Unimog U 218.

Ο «Bενιαμίν» Mercedes-Benz Unimog U 218.

Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.

Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.

Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.

Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.

Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.

Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.

Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.

Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.

Το Unimog U 527 των 272 ίππων σε αγροτικές εργασίες.

Το Unimog U 527 των 272 ίππων σε αγροτικές εργασίες.

Το Unimog U 530 εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 36 τόνων.

Το Unimog U 530 εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 36 τόνων.

To κορυφαίο της σειράς, Mercedes-Benz Unimog U 535 των 354 ίππων.

To κορυφαίο της σειράς, Mercedes-Benz Unimog U 535 των 354 ίππων.

Διακοπές ή περιπετειώδεις αποστολές με Mercedes-Benz Unimog U 4023.

Διακοπές ή περιπετειώδεις αποστολές με Mercedes-Benz Unimog U 4023.

Το κορυφαίο Mercedes-Benz Unimog U 5023 ως δασικό πυροσβεστικό όχημα.

Το κορυφαίο Mercedes-Benz Unimog U 5023 ως δασικό πυροσβεστικό όχημα.

  • Ο «Bενιαμίν» Mercedes-Benz Unimog U 218.
  • Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.
  • Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.
  • Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.
  • Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.
  • Το Unimog U 527 των 272 ίππων σε αγροτικές εργασίες.
  • Το Unimog U 530 εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 36 τόνων.
  • To κορυφαίο της σειράς, Mercedes-Benz Unimog U 535 των 354 ίππων.
  • Διακοπές ή περιπετειώδεις αποστολές με Mercedes-Benz Unimog U 4023.
  • Το κορυφαίο Mercedes-Benz Unimog U 5023 ως δασικό πυροσβεστικό όχημα.

Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος

163.469 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Μετρώντας ήδη περισσότερα από 75 χρόνια ζωής, το Mercedes-Benz Unimog είναι δίχως αμφιβολία το πιο εμβληματικό φορτηγό ειδικής χρήσης, το οποίο θα το δεις σε ένα εύρος χρήσεων που δεν θα το πιστεύεις: να εκχιονίζει δρόμους (πρωτιά πριν 70 χρόνια), να οργώνει χωράφια, να υποστηρίζει τις πάσης φύσεως δημοτικές ανάγκες, να σβήνει φωτιές εκεί που δεν φτάνει κανένας, να επιδίδεται σε off-roading, να τραβάει τρένα σε σιδηροδρομικές ράγες, αλλά και να αποτελεί το απόλυτο περιπετειώδες αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, κάτι που άλλωστε πιστοποιεί και το παγκόσμιο ρεκόρ ανάβασης που διαθέτει, καθώς έχει φτάσει σε υψόμετρο 6.694 μέτρων!


Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.

Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.

 Τα μοντέλα Unimog U 219 - U 535 προορίζονται για τη μεταφορά εξοπλισμού και προσφέρονται σε πλήθος εκδόσεων, με το βασικό μοντέλο (U 219) να έχει μεικτό βάρος 10 τόνων, μεταξόνιο 2.800 χλστ. και να φέρει τον κινητήρα OM 934 των 190 ίππων. Ακολουθούν τα U319 (11 τόνοι), U323 (13,8 τόνοι) και U323 Long (+600 χλστ. μεταξονίου), U423 και U423 Long (ισχύει ότι και στο U323), U427 (14 τόνοι) και U427 Long (+450 χλστ. μεταξονίου), U430 και U430 Long (ισχύει ότι και στο U427) και U435 και U435 Long (ισχύει ότι και στο U427).

Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.

Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.

 
Αναβαίνοντας κλίμακα, τα U527 και U527 Long έχουν μεικτό βάρος 16,5 τόνων, με το μακρύ μοντέλο να διαθέτει μεταξόνιο 3.900 χλστ. Ακολουθούν τα U530 και U530 Long, με τα κορυφαία μοντέλα της σειράς να είναι τα U535 και U535 Long, τα οποία μεταξύ πολλών άλλων ξεχωρίζουν και με τους 354 ίππους ισχύος, αλλά και τα 1.380 Nm ροπής.

Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.

Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.

 
Για ακόμα πιο ακραίες συνθήκες, είναι φτιαγμένα τα Unimog U 4023 και U 5023, τα οποία προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά και για τη δίχως περιορισμούς κίνηση εκτός εδάφους. Το μικρό έχει μεικτό βάρος 10,3 τόνων και το μεγάλο 14,5 τόνων, ενώ αμφότερα φέρουν τον κινητήρα OM 934 LA, ο οποίος αποδίδει 231 ίππους ισχύος και 900 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ. Εντυπωσιακές είναι οι εκτός δρόμου επιδόσεις, με το U 4023 να διαθέτει γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης 41 και 39 μοιρών, αντίστοιχα, ενώ το U 5023 να εμφανίζει στις αντίστοιχες δοκιμασίες τιμές 43 και 41 μοιρών! Αποστομωτικό είναι και το γεγονός πως μπορούν να περάσουν από νερά βάθους 0,8-1,2 μέτρων.

Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.

Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.

 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 18Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 19Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!